logo songteksten.net
Hoofdmenu

GTST

Gestart door lindseypan, 6 oktober 2004, 17:16:05

Vorige topic - Volgende topic

lindseypan

Hallo,

Ik kijk het liefst GTST...
Alleen ik vind er tegen woordig niet veel meer aan.
Je kan gewoon zelf al denken wat er die dag er na gaan gebeuren.
Dat vindik best wel sonde maar ja.

Kuzz :O
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

wunniieJ

Jaaa
GTST keek ik vroeger ook nog
maar nu vind ik het echt geen ruk meer aan :?

ninonnutjuh

ik keek het nooit.. khaat soaps!! allemaal kut kut kut

othalia

't word nu wel spannender

museGirl

dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

jip_en_janneke

Ik keek het als kind en ben het altijd blijven volgen. Het is wel zo dat als je het 2 weken niet meer gevolgd heb, dan snap je het nog steeds. Da's jammer. Het duurt allemaal zo lang! maar toch vind ik het leuk. Elke dag om 20.00 uur, bakkie koffie erbij. Is echt zo'n traditie geworden.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Nou Janneke, nog 3 minuten..........

wunniieJ

Hahaha nu kijk ik het weer :P zo spannend !

maartj..

Ik heb het laatst weer een keer gekeken.. was toch inderdaad wel weer spannend :mrgreen: maar ik zorg dat ik niet meer verslaafd raak :Y

Buffy16

ik volg het eigenlijk al van kleins af aan, maar vind het toch een stuk minder dan vroeger
ben nu seizoen 1 weer aan het kijken op dvd, echt slecht geacteerd, maar hartstikke leuk om weer eens terug te zien!

wunniieJ

Citaat van: Buffy16 op 30 november 2006, 14:54:31
ik volg het eigenlijk al van kleins af aan, maar vind het toch een stuk minder dan vroeger
ben nu seizoen 1 weer aan het kijken op dvd, echt slecht geacteerd, maar hartstikke leuk om weer eens terug te zien!
inderdaad.

KUSMEKONTx

ze hebben een nieuwe regiseur en de acteurs van gtst vinden er zelf ook niks meer aan en ze vinden het verhaal nogal ongelooflyk en vreselyk voorspelbaar!
zelf kyk ik het ook maar idd vry voorspelbaar! :o
ihopeyoufuckingdiedmotherfucker.#

Jetje15

ik heb nooit iets aan die soaps gevonden.. allemaal té grof, voorspelbaar of ongeloofwaardig...
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

hehe maar toch volg je het half 

Jetje15

nah ik niet...
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!