logo songteksten.net

TonGzoenen ....

Gestart door wunniieJ, 24 december 2004, 23:33:30

Vorige topic - Volgende topic

Tongzoenen vind ik ?

Goor !
0 (0%)
Lekker !
15 (78.9%)
De echte Sh*T vind ik beter !
2 (10.5%)
gewOon !
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: 24 december 2004, 23:33:30

flientje_pinwin

Ik kreeg laatst op school ook de opmerking "heb jij een eindeloze adem ofzo?" had diegeen, maatje van me, mij en mijn vriendje gezien toen hij me naar huis bracht.. Oops :@ dan vind ik zo erg.. O-) zoenen waar anderen bij zijn,, tongen iig..
Snap ook niet dat mensen dat zo in publiek doen.. (tenzij er alcohol is, dan kan ik dat ook nog wel eens doen O-) eerlijk is eerlijk)

maartj..

als je je eraan stoort.. hoezo doe je he tdan toch? :P

flientje_pinwin

Weetje, als ik drank op heb doe ik soms dingen in een overenthousiaste bui.. ;)
Maar meestal staan er wel mensen/vrienden omheen te joelen, en dan word je weer wakker uit je droom..
Dan hou ik ook meteen op.. O-)

Jetje15

niets is zo irritant als staan de zoenen terwijl er mensen om je heen staan te joelen en foto's te maken enzo!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Dan doe je dat toch gewoon niet? :P

Jetje15

das dan weer t andere uiterste.. ik zeg: rustig plekje opzoeken ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Hm..Ik vind zoenen sowieso al niet veel aan. Maar dat kan ook ja. :P

Jetje15

zoenen niet veel aan? omg.. jij hebt duidelijk het 'Butterfly-effect' nog niet gevoeld!! :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

OMG!!

}:|

Nee, ik vind gewoon de bovenkant van andermans tong naar een kaasrasp voelen, en de onderkant voelt mosselachtig. En dat vind ik smerig eigelijk. Maar als iemand die echt lief is per se wil zoenen, ben ik ook niet de flauwste en doe ik die lieverd gewoon een pleziertje. :Y

Jetje15

hahahahaha... nou...dat vind ik nou enorm aardig van je! :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nee hoor, want jij zal die persoon niet zijn. :)

Jetje15

wie zegt dat ik dat wilde zijn? :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Je zei dat het aardig van me was.

Maar ik hoop dat je dus inziet dat of je zoenen lekker vindt of niet, iets persoonlijks is?

Jetje15

Citaat van: maartj.. op 10 maart 2007, 16:00:33
Je zei dat het aardig van me was.

Maar ik hoop dat je dus inziet dat of je zoenen lekker vindt of niet, iets persoonlijks is?

aardig van je ja.. ik dacht aan de guys op de wereld.. ;)
en natuurlijk is t persoonlijk.. maar ik heb gewoon nog nooit iemand ontmoet die t niet lekker vond!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik dus, buiten mezelf, wel. :)