logo songteksten.net

karl kani geweigerd

Gestart door Ra58, 15 januari 2005, 20:15:45

Vorige topic - Volgende topic

Natalie

Ik heb dus dat gesprek gehad en ze gaan er over nadenken..
Ben dus ben keiharde feiten gekomen waar ze met een wals niet over heen zullen komen.. Ben benieuwd.. Anders sta ik er snel genoeg weer :P
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Ra58

Metal up your ass!

wunniieJ


hardstyle-lady

jah khoop oowk voor je dat ut lukt... eigenlijk is lonsdale oowk helemaal niej racistisch!! het is bedacht door een donkere bokser!! maar jah dr zijn van die debielos die menen dat ze er een racistische tint aan motte geve  :? majaah.. bij ons in de discotheek mag je oowk een lonsdale enzow meer dragen.. altijd slaan met die mensen zeggen ze..  }) majaaahh..

nouw mensjes kizziez van moi  O+   *)

hardstyle-lady

jah khoop oowk voor je dat ut lukt... eigenlijk is lonsdale oowk helemaal niej racistisch!! het is bedacht door een donkere bokser!! maar jah dr zijn van die debielos die menen dat ze er een racistische tint aan motte geve  :? majaah.. bij ons in de discotheek mag je oowk een lonsdale enzow meer dragen.. altijd slaan met die mensen zeggen ze..  }) majaaahh..

nouw mensjes kizziez van moi  O+   *)

CherryKiss

Ik vind het eigenlijk zo slecht nog niet. Als het zo blijkt te zijn dat in de meeste gevallen ruzie gezocht wordt door lonsdale en karl kani dragers, dan si dat zo. Ik vind niet dat je de discotheek of school of wat dan ook moet blamen, maar de mensen die 't voor de anderen verpesten.

Ra58

Citaat van: "CherryKiss"Ik vind het eigenlijk zo slecht nog niet. Als het zo blijkt te zijn dat in de meeste gevallen ruzie gezocht wordt door lonsdale en karl kani dragers, dan si dat zo. Ik vind niet dat je de discotheek of school of wat dan ook moet blamen, maar de mensen die 't voor de anderen verpesten.

het is wel slecht!
dus eigenlijk komt het door de kleren dat je zo aggeresief bent?
die mensen trekken gewoon andere kleren aan en ze komen wel weer binnen dus ze kunnen beter andere maatregelen nemen
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "CherryKiss"Ik vind het eigenlijk zo slecht nog niet. Als het zo blijkt te zijn dat in de meeste gevallen ruzie gezocht wordt door lonsdale en karl kani dragers, dan si dat zo. Ik vind niet dat je de discotheek of school of wat dan ook moet blamen, maar de mensen die 't voor de anderen verpesten.

het is wel slecht!
dus eigenlijk komt het door de kleren dat je zo aggeresief bent?
die mensen trekken gewoon andere kleren aan en ze komen wel weer binnen dus ze kunnen beter andere maatregelen nemen

over dat het slecht is verschillen onze meningen. Als die mensen weer binnenkomen in andere kleding, ze zoeker weer ruzie zullen er heus wel andere maatregelen genomen worden.
Die mensen KIEZEN ervoor die kleding te dragen, meestal om hun 'image' nou, als geweld bij dat image hoort, waarom dan niet voorkomen dat 't gebeurt op deze manier.
En ik zeg dus niet dat  het door je kleding komt dat je agressief bent, maar je kiest er wel voor om in een kleding merk te lopen waarvan bekend is dat het geassocieerd wordt met agressieviteit etc.

Ra58

Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "CherryKiss"Ik vind het eigenlijk zo slecht nog niet. Als het zo blijkt te zijn dat in de meeste gevallen ruzie gezocht wordt door lonsdale en karl kani dragers, dan si dat zo. Ik vind niet dat je de discotheek of school of wat dan ook moet blamen, maar de mensen die 't voor de anderen verpesten.

het is wel slecht!
dus eigenlijk komt het door de kleren dat je zo aggeresief bent?
die mensen trekken gewoon andere kleren aan en ze komen wel weer binnen dus ze kunnen beter andere maatregelen nemen

over dat het slecht is verschillen onze meningen. Als die mensen weer binnenkomen in andere kleding, ze zoeker weer ruzie zullen er heus wel andere maatregelen genomen worden.
Die mensen KIEZEN ervoor die kleding te dragen, meestal om hun 'image' nou, als geweld bij dat image hoort, waarom dan niet voorkomen dat 't gebeurt op deze manier.
En ik zeg dus niet dat  het door je kleding komt dat je agressief bent, maar je kiest er wel voor om in een kleding merk te lopen waarvan bekend is dat het geassocieerd wordt met agressieviteit etc.

Maar dan komen mensen die geen ruzie zoeken ook niet binnen.
Terwijl ze gewoon leuke kleren aan hebben....
Er zijn vast wel betere maatregelen te bedenken om te zorgen dat er niet geknokt wordt in een discotheek.....
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "CherryKiss"Ik vind het eigenlijk zo slecht nog niet. Als het zo blijkt te zijn dat in de meeste gevallen ruzie gezocht wordt door lonsdale en karl kani dragers, dan si dat zo. Ik vind niet dat je de discotheek of school of wat dan ook moet blamen, maar de mensen die 't voor de anderen verpesten.

het is wel slecht!
dus eigenlijk komt het door de kleren dat je zo aggeresief bent?
die mensen trekken gewoon andere kleren aan en ze komen wel weer binnen dus ze kunnen beter andere maatregelen nemen

over dat het slecht is verschillen onze meningen. Als die mensen weer binnenkomen in andere kleding, ze zoeker weer ruzie zullen er heus wel andere maatregelen genomen worden.
Die mensen KIEZEN ervoor die kleding te dragen, meestal om hun 'image' nou, als geweld bij dat image hoort, waarom dan niet voorkomen dat 't gebeurt op deze manier.
En ik zeg dus niet dat  het door je kleding komt dat je agressief bent, maar je kiest er wel voor om in een kleding merk te lopen waarvan bekend is dat het geassocieerd wordt met agressieviteit etc.

Maar dan komen mensen die geen ruzie zoeken ook niet binnen.
Terwijl ze gewoon leuke kleren aan hebben....
Er zijn vast wel betere maatregelen te bedenken om te zorgen dat er niet geknokt wordt in een discotheek.....

Ja, dan krijg je regels, als alle allochtonen buiten, oid.
Die mensen, als ze zo onwijs graag uit wilen moeten ze de verpestende factor blamen voor wat is gebeurd, en als ze écht persé daarheen willen kunnen ze heus wel ff hun kledingkeuze voor 1 avond veranderen lijkt me.
Tis een keus die je maakt, of je kiest voor andere kleding en komt binnen, of je komt niet binnen omdat je eigenwijs vasthoud aan je keus qua kleding, omdat je het 'belachelijk' vind.

Ra58

Maar het is ook belachelijk...... nu is het nog alleen meet discotheken....
daalijk mag je de supermarkt niet in zonder een net pak ofzo....
dan kan je je eigen kleren al helemaal niet meer aan.
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"Maar het is ook belachelijk...... nu is het nog alleen meet discotheken....
daalijk mag je de supermarkt niet in zonder een net pak ofzo....
dan kan je je eigen kleren al helemaal niet meer aan.

overdrijven is ook een kunst.
een supermarkt is iets heel anders dan een uitgaansgelegenheid, waar alcohol geschonken wordt, waar wellicht drugs zijn, en waar mensen aangestoten kunnen worden, wat soms ook vervelende situaties oplevert.

Ra58

valt best mee hoor....
je moet toch gewoon altijd enoveral de kleren aandoen die jij wilt aandoen?
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"valt best mee hoor....
je moet toch gewoon altijd enoveral de kleren aandoen die jij wilt aandoen?

Nou nee, niet als dat verkeerde reacties uitlokt. Kleding voorschrift is niets mis mee.
Ik ga toch ook geen lonsdale dragen, omdat ik gewoon niet als racist gezien wil worden?

-=Nienna=-

Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Ra58"valt best mee hoor....
je moet toch gewoon altijd enoveral de kleren aandoen die jij wilt aandoen?

Nou nee, niet als dat verkeerde reacties uitlokt. Kleding voorschrift is niets mis mee.
Ik ga toch ook geen lonsdale dragen, omdat ik gewoon niet als racist gezien wil worden?
Niet iedereen die Lonsdale draagt is racistisch. 'n Vriend van mij draagt Lonsdale, en 'n andere vriend van mij heeft 'n donkere huidskleur. En toch zijn die samen hartstikke goede vrienden. Lonsdale is trouwens opgericht, door een zwart persoon. (Zelf draag ik geen Lonsdale)