logo songteksten.net

karl kani geweigerd

Gestart door Ra58, 15 januari 2005, 20:15:45

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

dit is echt debiel 8)7
in groningen mag je de discotheek niet meer in als je karl kani draagt.
dat is tog TE dom?

Dat doen ze dan zogenaamd omdat er te veel mensen die karl kani drage ruzie zoeken. vergeten ze weer dat er ook mensen zijn die karl kani dragen en geen ruzie zoeken O-)

zo mogen er geen mensen naar binnen die LONSDALE dragen.

nu heeft het bedrijf van karl kani de discotheek aangeklaagd :O .
Metal up your ass!

-=Nienna=-

Dit slaat idd echt nergens op...  Ik moet er niet aan denken, dat ze Overzeas gaan verbieden... Dan kan ik echt geen kleren meer aan :P

Little_tallie

ik ben blond... ik ken heel Karl Kani niet... wel Lonsdale enzo... maarja, ik draag geen van allen.. ik ben blij met mn spijkerbroek en een truitje ofzo... en ik ben niet zo n uitgaanstype
W

Natalie

Bij mij op school verbieden ze Lonsdale, ik heb dinsdag een gesprek met mn mentor omdat ik het er niet mee eens ben..
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

ninonnutjuh

dat vind ik ook.. maar ik met wel zeggen dat lonsdale een beetje ziek is letterlijk betelend het :   Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Excecuteren.. dat vind ik wel beetje heel erg eigelijk.. maar om het nou te verbiede.. dat vind ik wel beetje weird... :?

Ra58

Citaat van: "ninonnutjuh"dat vind ik ook.. maar ik met wel zeggen dat lonsdale een beetje ziek is letterlijk betelend het :   Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Excecuteren.. dat vind ik wel beetje heel erg eigelijk.. maar om het nou te verbiede.. dat vind ik wel beetje weird... :?

Eigenlijk is lonsdale geen afkorting. Dat hebben ze er van gemaakt
Metal up your ass!

ninonnutjuh

ach jah..ik zeg alleen maar wat ik heb gehoord :P :P

ninonnutjuh

kheb er ook geen vertand van :P

wunniieJ

Citaat van: "Ra58"dit is echt debiel 8)7
in groningen mag je de discotheek niet meer in als je karl kani draagt.
dat is tog TE dom?

Dat doen ze dan zogenaamd omdat er te veel mensen die karl kani drage ruzie zoeken. vergeten ze weer dat er ook mensen zijn die karl kani dragen en geen ruzie zoeken O-)

zo mogen er geen mensen naar binnen die LONSDALE dragen.

nu heeft het bedrijf van karl kani de discotheek aangeklaagd :O .


waar slaat dat weer op :P
HAHAHAHAHA
GRAPJASSEN  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :N  :N
kan eg niet dOmkOppen !  :N

slaat egt nerges op  :X

-=Nienna=-

Citaat van: "ninonnutjuh"dat vind ik ook.. maar ik met wel zeggen dat lonsdale een beetje ziek is letterlijk betelend het :   Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Excecuteren.. dat vind ik wel beetje heel erg eigelijk.. maar om het nou te verbiede.. dat vind ik wel beetje weird... :?
Niet executeren, elimineren ;)
Lonsdale is opgericht door zwarte mensen, dus ik zie niet in wat er mis mee is. Ik heb 'n zwarte vriendin, en 'n vriendin die Lonsdale draagt. Dat zijn ook vriendinnen van elkaar. Alle mensen die ik ken, die Lonsdale dragen, gaan gewoon normaal met zwarte mensen om, of zijn er bevriend mee.

Ra58

Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "ninonnutjuh"dat vind ik ook.. maar ik met wel zeggen dat lonsdale een beetje ziek is letterlijk betelend het :   Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Excecuteren.. dat vind ik wel beetje heel erg eigelijk.. maar om het nou te verbiede.. dat vind ik wel beetje weird... :?
Niet executeren, elimineren ;)
Lonsdale is opgericht door zwarte mensen, dus ik zie niet in wat er mis mee is. Ik heb 'n zwarte vriendin, en 'n vriendin die Lonsdale draagt. Dat zijn ook vriendinnen van elkaar. Alle mensen die ik ken, die Lonsdale dragen, gaan gewoon normaal met zwarte mensen om, of zijn er bevriend mee.

Lonsdale betekent orgineel ook niet laat ons ned.....
Dat hebben mensen ervan gemaakt
Metal up your ass!

ninonnutjuh

zie daar heb je het./. ik volg het nie meer :P :P :P  kheb er egt geen verstand van.. maar zoiets heb ik gehoord op skool

Legolas

de reden dat lonsdale zo'n beeld heeft komt omdat de nazi's het als symbool gebruiken. De nazi partij was nsdap en die neo-nazi's dragen dan een jasje zo dat je van lonsdale alleen nsda ziet...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Ra58

Metal up your ass!

ninonnutjuh