logo songteksten.net

karl kani geweigerd

Gestart door Ra58, 15 januari 2005, 20:15:45

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Ra58"valt best mee hoor....
je moet toch gewoon altijd enoveral de kleren aandoen die jij wilt aandoen?

Nou nee, niet als dat verkeerde reacties uitlokt. Kleding voorschrift is niets mis mee.
Ik ga toch ook geen lonsdale dragen, omdat ik gewoon niet als racist gezien wil worden?

dat is dom van je als je geen lonsdale draagt OMDAT je niet gezien wilt worden als een Racist....
er is vast wel een racist die tommy hilfiger draagt maar dat zou je wel dragen?
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Ra58"valt best mee hoor....
je moet toch gewoon altijd enoveral de kleren aandoen die jij wilt aandoen?

Nou nee, niet als dat verkeerde reacties uitlokt. Kleding voorschrift is niets mis mee.
Ik ga toch ook geen lonsdale dragen, omdat ik gewoon niet als racist gezien wil worden?
Niet iedereen die Lonsdale draagt is racistisch. 'n Vriend van mij draagt Lonsdale, en 'n andere vriend van mij heeft 'n donkere huidskleur. En toch zijn die samen hartstikke goede vrienden. Lonsdale is trouwens opgericht, door een zwart persoon. (Zelf draag ik geen Lonsdale)

Ik ben me er heel goed van bewust dat het door een zwart persoon opgericht is, dat het van oorsprong een boxmerk is, en dat het helemaal niet racistisch bedoeld is.
Maar het wordt (hier iig) vooral door mensen met een racistische denkwijze gedragen, zogauw je heir lonsdale draagt wordt er gedacht dta je racistisch betn. ik zeg dus ook niet dat het per definitie zo is, maar dat je wel vaak zo gezien wrodt.

en Ra58, nee ik vind het niet dom, ik wil gewoon niet zo gezien worden omdat ik niet zo ben. dan is het lijkt me niet dom maar juist slim dat je je niet door een merk associeert met een denkwijze. En ja er zullen ook racisten zijn die TH dragen, maar, het is iig niet zo dat er mensen bij TH per direct aan een racistische denkwijze denken.

Ra58

mar ik vind het wel n beetje raar dat je die kleren niet draagt omdat andere mensen dat denken...
laat ze dat lekker denken.
De verstandige mensen weten gewoon dat je geen racist bent als je lonsdale draagt
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"mar ik vind het wel n beetje raar dat je die kleren niet draagt omdat andere mensen dat denken...
laat ze dat lekker denken.
De verstandige mensen weten gewoon dat je geen racist bent als je lonsdale draagt
Dat heeft neits met verstandig zijn te maken. Maar met het beeld dat mesnen met lonsdale 'uitzenden'. En jij? zou jij door je kleding als racist gezien willen worden? Nou, lijkt me niet toch, dus, blijkt kleding toch een bewuste keuze te zijn.

Ra58

nouw als ik lonsdale wil dragen draag ik lonsdale....
ik weet zelf dat racisten fout zijn en niet iedereen in lonsdale een racist is dus als ik het mooie kleding zouw vinden zouw ik het dragen jah
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"nouw als ik lonsdale wil dragen draag ik lonsdale....
ik weet zelf dat racisten fout zijn en niet iedereen in lonsdale een racist is dus als ik het mooie kleding zouw vinden zouw ik het dragen jah
Helaas wordt je dan toch vaak als rasict aangezien, lang leve deze maatschappij  :{

Ra58

ik vind het helemaal niet erg om daar voor aangezien te worden...
en nee ik ben geen racist en wil het ook niet zijn.....

mar ik bedoel ermee dat ze mij tog niet egt kennen en niet zo dom moeten zijn dat ze denken dat ik een racist ben....
en ja, de mensen zijn dom en denken dat dan...
das jammer voor ze, want de mensen die mij kennen weten dat ik geen racist ben
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"ik vind het helemaal niet erg om daar voor aangezien te worden...
en nee ik ben geen racist en wil het ook niet zijn.....

mar ik bedoel ermee dat ze mij tog niet egt kennen en niet zo dom moeten zijn dat ze denken dat ik een racist ben....
en ja, de mensen zijn dom en denken dat dan...
das jammer voor ze, want de mensen die mij kennen weten dat ik geen racist ben
klopt, maar toch zou ik uit principe niet als een racist aangezien willen worden, omdat ik er geen ben, ik wil niet dat mensen dat van me denken, wordt je wereldje zo snel zo klein, en helaas gebeurt dat toch snel als je 't draagt :)
Dus, eigenlijk, is de maatschappij redelijk verkloot, maar ik kan niet tegen de weigerings regels zijn :)