valt best mee hoor....
je moet toch gewoon altijd enoveral de kleren aandoen die jij wilt aandoen?
Nou nee, niet als dat verkeerde reacties uitlokt. Kleding voorschrift is niets mis mee.
Ik ga toch ook geen lonsdale dragen, omdat ik gewoon niet als racist gezien wil worden?
Niet iedereen die Lonsdale draagt is racistisch. 'n Vriend van mij draagt Lonsdale, en 'n andere vriend van mij heeft 'n donkere huidskleur. En toch zijn die samen hartstikke goede vrienden. Lonsdale is trouwens opgericht, door een zwart persoon. (Zelf draag ik geen Lonsdale)
Ik ben me er heel goed van bewust dat het door een zwart persoon opgericht is, dat het van oorsprong een boxmerk is, en dat het helemaal niet racistisch bedoeld is.
Maar het wordt (hier iig) vooral door mensen met een racistische denkwijze gedragen, zogauw je heir lonsdale draagt wordt er gedacht dta je racistisch betn. ik zeg dus ook niet dat het per definitie zo is, maar dat je wel vaak zo gezien wrodt.
en Ra58, nee ik vind het niet dom, ik wil gewoon niet zo gezien worden omdat ik niet zo ben. dan is het lijkt me niet dom maar juist slim dat je je niet door een merk associeert met een denkwijze. En ja er zullen ook racisten zijn die TH dragen, maar, het is iig niet zo dat er mensen bij TH per direct aan een racistische denkwijze denken.