logo songteksten.net
Hoofdmenu

ehhh moppie?? grappie??

Gestart door cissiegirly, 19 januari 2004, 12:40:22

Vorige topic - Volgende topic

wissann

juist!

waar blijft die superboer86 nu hé! Hij zei half 12!!!!

en het is nu 12uur geweest! :(
here's no mountain high enough

superboer86

hehe sorry werd pas half 1 wakker en dan douchen enzo duurt ff :mrgreen:

Maar hier komen ze:
Er komen 2 blondjes bij de nissandealer,en ze kopen een nieuwe nissan.
aan het eind van de middag gaat de eigenaar van het bedrijf naar huis en hij ziet dat de 2 blondjes op de uitrit.
de eigenaar denkt van naja en gaat naar huis.
de volgende ochtend ziet hij dat de 2 blondjes er nog steeds staan en hij gaat naar ze toe en hij vraagt:dames waarom staan jullie hier nou nog steeds?en 1 van die blondjes zegt:ja wij hebben gehoort dat als je hier een auto koopt dat je flink genaaid word,en daar wachten we nu op!

--------------------------------------------------------------
beatrix moet naar een feestje van friso en mabel en weet echt niet wat ze aan moet trekken ze staat voor de kast te twijfelen todat friso binnen komt lopen, ze vraagt aan friso wat ze aan moet trekken waarop friso antwoord DOE MAAR IETS BRUINSMA!!!
---------------------------------------------------------------

Uit de categorie 'Zinloze onderzoeken':

Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen (niet echt de moeite dus).

Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te evenaren (dat begint er al meer op te lijken).

Het orgasme van een varken duurt 30 minuten (in mijn volgende leven wil ik een varken worden) (hoe zijn ze hier achter gekomen? En waarom? Ik wil het eigenlijk ook niet weten.).

Als je met je hoofd tegen de muur slaat, verbruik je 150 calorien per uur (kan nog steeds niet uit over die varkens).

Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die seks voor het plezier hebben (dus daarom glimlachte Flipper altijd!)
(Maar toch krijgen varkens 30 minuten orgasmen? Lijkt me niet eerlijk).

Een mier kan 50 maal zijn eigen gewicht tillen, 30 maal zijn eigen gewicht slepen en valt altijd op zijn rechterzijde als hij vergiftigd is (je moet toch wat te onderzoeken hebben.).

IJsberen zijn linkshandig (Wat moeten we ermee?).

Een vlo kan 350 maal zijn lichaamslengte springen. Vgl. bij een mens: ik zou dan over 7 voetbalvelden springen! (30 minuten. dat is toch niet te geloven? En waarom een varken?)

Een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder zijn hoofd; dan sterft hij door verhongering (jakkie bah).

De mannetjes-bidsprinkhaan kan niet seksen als z'n kop nog op z'n romp zit. De vrouwtjes geven dus aan seks te willen door de kop van z'n romp te trekken (schat, ik ben thuis. oh oh.).

Sommige leeuwen seksen meer dan 50 maal per dag (in mijn volgende leven wil ik toch nog steeds een varken zijn. Kwaliteit boven kwantiteit).

Het oog van een struisvogel is groter dan zijn hersens (ik ken enkele mensen bij wie dat ook zo is).

Een zeester heeft geen hersens (dergelijke mensen ken ik dus ook)

Na dit alles gelezen te hebben is alles wat ik te zeggen heb...
geluksvogels, die varkens!

-------------------------------------------------------------------
ik kijk mijn vriendin nooit aan tijdens de sex. Nou ja, behalve 1x dan, toen ging de deur open en kwam ze binnen
---------------------------------------------------------------------
Een jongen brengt zijn vriendin thuis na een avondje in de discotheek. Ze kussen elkaar welterusten en het meisje gaat naar binnen. Maar de jongen roept er terug en leunt tegen de muur aan.
Hij zegt: 'Zullen we vrijen?'
Meisje: 'Nee, straks zien mijn ouders het en dan krijgen we problemen.'
Jongen:'Het is toch donker, en iedereen slaapt.'
Gaat het licht op de gang aan en komt de tweeling zus van het meisje naar beneden en zegt: 'Als jij niet wilt doe ik het wel. en als het mij niet ukt probeert mam het wel. Maar haal in Godsnaam je hand van die Intercom af. We proberen te slapen!'
--------------------------------------------------------------
Er is een man met een [censored] van 35 cm, hoeveel pannenkoeken kan die opeten?
- ehhhh geen idee
5!
- hoezo 5?
Ik weet toch zeker zelf wel hoeveel pannenkoeken ik kan eten!
-----------------------------------------------------------------
=> Hoe douche je je als vrouw?
Kleren uittrekken en sorteren op kleur en op het specifieke wasvoorschrift. Naar de badkamer gaan in een lange ochtendjas. Bij eventueel tegenkomen van echtgenoot ochtendjas goed dichttrekken en naar de badkamer rennen. Naar spiegelbeeld kijken en buik uitzetten. Klagen over vetlagen. Onder de douche gaan staan. Op zoek gaan naar washanden, een voor gezicht, boven- en onderlichaam,plus een scrubspons en een puimsteen, Haar twee keer wassen met komkommer / grapefruitshampoo met 83 extra vitamines. Haarconditioner met komkommer/grapefruitextracten en krokusolie aanbrengen. Vijftien minuten laten intrekken. Gezicht tien minuten met gekneusde abrikozenpitten scrubben tot het rood ziet. De rest van het lichaam wassen met bodygel. Haarconditioner uitspoelen, minimaal vijftien minuten, om te zorgen dat alles er echt uit is. Oksels en benen scheren. De bikinilijn bekijken en besluiten om die maar liever te harsen. Een keiharde kreet slaken als manlief het toilet doortrekt waardoor de waterdruk afneemt en het water heet wordt. Douche uitzetten. Alle tegels afdrogen. Schimmelplekken inspuiten. Uit de douche komen. Afdrogen met een handdoek die de afmetingen heeft van een tweepersoons laken. Hoofd in superabsorberende handdoek wikkelen. Hele lichaam inspecteren op onrechtmatigheden. Terugkeren naar slaapkamer in lange ochtendjas en met handdoek om het hoofd. Bij tegenkomen van echtgenoot: eventuele ontblote lichaamsdelen bedekken en naar de slaapkamer rennen om anderhalf uur de tijd te nemen voor het aankleden.

=> Hoe douche je je als man?

Kleren in bed uittrekken en op een hoop achterlaten. Naakt naar de badkamer lopen. Bij tegengekomen van echtgenote met seksgereedschap schudden en intussen `Waaaah!' roepen. In de spiegel kijken, buik intrekken en lichaam bekijken. Penis in de spiegel bewonderen, aan ballen krabben en aan vingers ruiken. In de douche stappen. Niet zoeken naar washand, is niet nodig. Gezicht wassen. Oksels wassen. Lachen om hoe hard scheten in de douche klinken. Ballen en omringende delen wassen. Achterwerk wassen, haar op zeep achterlaten. Haar wassen, maar geen conditioner gebruiken. Met behulp van shampoo hanenkam maken. Gordijn opentrekken om dit in de spiegel te bekijken. In de douche plassen, richten op de afvoer. Afspoelen en uit de douche komen. Niet letten op water op de vloer omdat het douchegordijn tijdens het douchen buiten de bak heeft gehangen. Zo'n beetje afdeppen. Zichzelf bekijken in de spiegel, spieren laten opzwellen en nogmaals edele delen bewonderen. Douchegordijn openlaten en badmat doorweken. Badkamerlicht en ventilator aanlaten. Terugkeren naar de slaapkamer met handdoek rond middel. Tijdens passeren van echtgenote handdoek afgooien, seksinstrument beetpakken, ' yeah, baby ' roepen en met het bekken stoten. Twee scheten laten. Kleren van vorige dag aantrekken

-------------------------------------------------------------

En nu de laatste:
Hoe houd je een mongooltje bezig??


Appel.

-------------------------------------------------------
Voor ieder wat wils dagt ik zo *)

Ik zal vanavond nog wat meer posten :W
O_ Natalie _O_

wissann

uhm :?

je hebt je 'belofte' gebroken :{  :'(
je hebt niet meer gepost.

maar bij deze vergeef ik je! :Y

ik heb een klein mopje:

Trainer tegen solliciterende voetballer:`maar man... wat moet ik met jou? Je kunt niet eens schrijven of lezen! Solliciterende voetballer `dat weet ik, meneer maar ik ga morgen meteen met een schriftelijke cursus lezen beginnen!`
here's no mountain high enough

superboer86

O_ Natalie _O_

wissann

:'(  :(  ;(  |:(  :N  :O  :r

negatiever kan niet volgens mij  ;)

maarjah..... iemand moet toch kijken! *)

ik was het niet! :N
here's no mountain high enough

superboer86

uuhmmm nu volg ik je nie meer 8)7
O_ Natalie _O_

wissann

das puur toeval!

ik ook niet :Y  :?  :N

iig 8)7
here's no mountain high enough

superboer86

ik zie tiog dat je wat miste :Y
O_ Natalie _O_

wissann

here's no mountain high enough

superboer86

Relatie Forum :mrgreen:

of was jij dat nie :?  :@
O_ Natalie _O_

wissann

sal ik bes gewis zien, maar uhm.... ik mis niks boven ien mien bol!
here's no mountain high enough

superboer86

DAn zal ik tog maar eens beter kijken ;)
O_ Natalie _O_

wissann

ik doe (edit:niet )  meer...

flauw grapje! :Y  :?  8)7  *)  O-)  |:(

houdoe :W
here's no mountain high enough

superboer86

O_ Natalie _O_

wissann

here's no mountain high enough