logo songteksten.net

Hoe oud was je toen je het voor het eerst deed?

Gestart door Kayleigh666, 13 november 2005, 00:10:01

Vorige topic - Volgende topic

4hout

maar maartj.. als je voor jouw gevoel 'de ware' heb gevonden, waarom zou je dan verder gaan zoeken? what if she IS the real deal uit de hele wereldbevolking..

en ra.. ik vind haar wel meer dan aardig ;) hihi en een meeloper! koel nog meer groupies!
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

ja als je de ware gevonde hebt hoef je niet verder te zoeke :Y

naja ik vind haar gewoon aardig :Y
Metal up your ass!

maartj..

ik denk dat je altijd een "waardere"  kan vinden of tegenkomen :Y

Ra58

Metal up your ass!

CherryKiss

och er zullen misschien wle10 ware mensen voor me zijn, maar om ze nou allemaal op te gaan zoeken :+ ik heb voor nu mijn ware jongen gevonden en dat blijft nog wel even zo!

Melipark

over die vraag van hou oud was je. ik was 13 en daar was ergens een antwoord dan besef je niet wat je zegt en dat je maar klaar bent op je 16e ik vind dat nie waar je beslist zelf wanneer je er klaar voor bent de ene is dat op 13 en de andere op 21. iedereen beslist zelf over zijn lichaam! wettelijk gezien mag het  niet op je 13 of 14 .15 vanaf 16 is het voor de wet toegestaan maar als je er eerder voor klaar bent dan is dat niet fout dat is je lichaam dat aan het werken is  :) zo dat was mijn antwoord op die vraag  ;)

Melipark

ik wil hier even reageren ik vind wat je vertelt voor een deel waar maar er is ok een deel niet waar. je beslist zelf of je klaar bent en als je nu klaar bent op je 13 dat is niet fout want da is je lichaam iedereen is daar verschillend in en je kunt nooit zeggen iedereen moet het op zijn 16e doen want dat lukt nooit en wij op school krijgen al vroeger seksuelevoorlichting de eerste keer op ons 12e en tweede keer 14e en dit jaar ben ik 15 en hebben we dat nog eens gekregen dus ja

groetjes meliaprk :)

Melipark

ik wil hier even reageren ik vind wat je vertelt voor een deel waar maar er is ok een deel niet waar. je beslist zelf of je klaar bent en als je nu klaar bent op je 13 dat is niet fout want da is je lichaam iedereen is daar verschillend in en je kunt nooit zeggen iedereen moet het op zijn 16e doen want dat lukt nooit en wij op school krijgen al vroeger seksuelevoorlichting de eerste keer op ons 12e en tweede keer 14e en dit jaar ben ik 15 en hebben we dat nog eens gekregen dus ja

groetjes meliaprk
Citaat van: "CherryKiss"volgens mij heb ik dit in een ander topic ook al onderbouwd.
ik ga ervan uit dat iedereen op zijn 16e sexuele voorlichting heeft gehad, en rond je 16e ben je voor het grotoste deel uitgegroeid en ken je dus je eigen lichaam ook al redelijk goed. Daarnaast ben je vaak niet meer zo kinderachtig en impulsief als op je 13e, dus kan je meer verantworodelijkheid dragen.
Sex is een verantwoordelijk spelletje, pas als je verantwoordelijkheid kan dragen moet je eraan beginnen. En "dat kan op je 13e ook" vind ik onzin. Op je 13e vind je sex en alles wat erbijkomt kijken interessant, vind je het leuk, en zelfs stoer vaak want jongens vinden het stoer om erover te praten en jongens zijn interessant, daarnaast is ht op die leeftijd voor die kids vaak minder goed te overzien wat de gevolgen kunnen zijn dus wordt er vaak sneller ja gezegd dan nee.

Om op jou slaat toch nergens op vraag terug te komen. Nee, de preciese grens ligt niet bij de dag dat je 16 wordt, maar wel rond die leeftijd. Het interesseert me dan niet of het 15 en 240 dagen is, als jij verantwoordelijk genoeg bent oke, 22 is ook goed, i don't care. alleen geloof ik absoluut niet dat kinderen van 12/13 al genoeg verantwoordelijk zijn om sex te hebben.

CherryKiss

Ik geef ook niet aan dat er een vaste grens is. Natuurlijk kan het zijn dat jij er wél klaar voor was. Helaas is dat vaak genoeg niet zo. Ik vind het moeiljk om bij jou te zeggen of je er klaar voor was. Je was 13, nu 15, misschien ben je wijs voor je leeftijden misschien was je er echt klaar voor. Misschien ook niet. De tijd zal het leren :)

othalia

ik was net 1 week 17
en die gene waarbij het gebeurde was niet zo jong...

!!!*Lara


!!!*Lara

Sown meisje bij mij op school is 12 (brugger) en ze pijpt al jongens voor geld.. is zo kansloos  8)7

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!