logo songteksten.net

ontharen

Gestart door jip_en_janneke, 29 januari 2006, 13:50:08

Vorige topic - Volgende topic

CherryKiss

Gewoon scheren met nieuwe mesjes en dan wordt het glad. of harsen.

flientje_pinwin

Ik heb nu dat vibrerende scheermesje van Venus, dat helpt ook heel goed.. :)
3 dagen geleden mijn benen gedaan, nog geen haartjes, dus heb ik het gister ook maar daaronder gedaan ;)

CherryKiss, is harsen niet een beetje pijnlijk :{

CherryKiss

harsen doet pijn ja, maar aan pijn is nog nooit iemand doodgegaan :D Ik heb liever 10 min. pijn dan dat ik me elke dag moet scheren :D

Kayleigh666

Citaat van: "flientje_pinwin"Ik heb nu dat vibrerende scheermesje van Venus, dat helpt ook heel goed.. :)
3 dagen geleden mijn benen gedaan, nog geen haartjes, dus heb ik het gister ook maar daaronder gedaan ;)

CherryKiss, is harsen niet een beetje pijnlijk :{
Wauw! Ik zag ze op de reclame idd. Die ga ik ook kopen~!  _O_

flientje_pinwin

Citaat van: "CherryKiss"harsen doet pijn ja, maar aan pijn is nog nooit iemand doodgegaan :D Ik heb liever 10 min. pijn dan dat ik me elke dag moet scheren :D

Goed punt, maar ik heb dan het idee dat ik na het harsen de heletijd 'wijdbeens' ga lopen. . 8)7 had ik namenlijk ook nadat ik het met een epileerapparaat deed.. ;) beetje maf,, :P iedereen keek me raar aan.. ^^

jip_en_janneke

Voor wie doen jullie dat? Voor jezelf of voor je vriendje?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

flientje_pinwin

Beide,
Toen ik geen vriendje had hield ik het ook bij..
Je weet het maar nooit wat er gebeuren kan he ;)

CherryKiss

voor beide. Ik voel me niet prettig met een bosgroei daarbeneden en mijn vriend vind het ook niet bepaald prettig.

!!!*Lara

het lijkt me heel handig als je die shit allemaal weg laat halen met sown laser geval! alleen dat kost iets van €500 / €7000; ofso!

maartj..

als het 500 kost is het in je hele leven vast goedkoper dan als je altijd met ontharingscrème ofzo doet :Y

!!!*Lara

ja dat is wel zo

Ra58

het is igg wel duur
Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

hm hoezo denk jij dan van niet?