logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

matti

video's: het formaat van deze video is breder dan de box waar hij in zit (http://songteksten.net/videos/view/372/new-divide.html)..
t oogt slordig, het staat voor de reclame die toch wel nodig zal zijn om de site te runnen, en komt door de eigenschappen die in de code van de video zelf zitten.. miss een idee om als iemand een video toevoegt automatisch zijn videocode te bewerken, zodat er of een variabele breedte in komt, of de video sowieso smaller wordt..
groetjes

xCookieDoughx

#46
Ik ga maar ff offtopic, gewoon omdat ik geen zin heb om een nieuw topic hiervoor te openen en ik het eigenlijk ook een beetje onzin vind. Kunnen jullie mods geen topic maken waarin jullie veelgestelde vragen beantwoorden?? Misschien stel ik me aan hoor, maar ik erger me kapot aan het feit dat mensen voor één vraag een nieuw topic openen.. En als ik dan iets wil zoeken ik het halve forum door moet spitten.. Misschien een idee?
En ookal is er een topic voor geopend, nog steeds gaan mensen aparte topics openen om verzoekjes om vertalingen te vragen. Kunnen jullie die niet gewoon in een topic dumpen en de losse topics verwijderen???

-Edit;

Oh en nog iets waar ik me dood aan erger.. Mensen die berichten typen zoals dit:

HallO Ik zOeK EeN sOngTeKsT... of zoals: ik wil ff julliew mening weetuh.. geef juh mening over mannuh en vrouwuh en self segguh en blah blah blah. Dood irritant.

Sandra_O

Mensen lezen helaas vaak niet goed en er zijn inderdaad wel heel veel topics om door te lezen als je iets zoekt. Het lijkt mij ook handig om bijvoorbeeld die topics waar al ruim twee jaar niet meer in gepost is gewoon te verwijderen.

Ik weet niet wie de moderators zijn van het forum, maar misschien kun je je daar voor aanmelden :)

CiteerHallO Ik zOeK EeN sOngTeKsT... of zoals: ik wil ff julliew mening weetuh.. geef juh mening over mannuh en vrouwuh en self segguh en blah blah blah. Dood irritant.

O+ Dat is één van mijn grootste ergernissen, vooral omdat ik soms het idee heb dat een hoop mensen niet eens meer weten hoe ze woorden echt (en dus niet egt  8)7) moeten schrijven/spellen.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

lenn-

Haha, dat vind ik ook zo irritant... vind ik sowieso van echt stomme spellingsfouten.
Als je een of ander moeilijk woord verkeerd spelt, is het te begrijpen,
maar als je 'het regend' typt ofzo, mag je van mij wat extra spellingslessen krijgen :Y
Overigens ben ik soms in vertalingen ook wel stom bezig met m'n Nederlands...
had ik een keer per ongeluk 'help' geschreven in plaats van 'hulp'... ja, dat krijg je als je met je hoofd te veel in het Engels zit :P

Marrrk


Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

Marrrk


acpb

Fout gevonden.
Kan tekst van "Diggy Dex - Daar Waar De Zon Ons Heen Brengt" niet wijzigen.
Krijg volgende;
Oproep kon niet afgewerkt worden
Er vond een fout plaats waardoor deze pagina niet geladen kon worden. Als dit probleem aanhoudt, contacteer dan a.u.b. de website beheerder.
/home/songteksten.net/application/models/itunes.php [90]:
Ga naar de homepage of probeer opnieuw.
Klik hier om naar de homepage te gaan

Tekst klopt echt niet.
Gewijzigde tekst (anoniem) in gezonden.

Snowowl

die error krijg ik de laatste tijd ook ERG vaak.
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

is iets vanuit itunes, zal 's kijken of ik die kan omzeilen :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Vandaar dat er zo weinig wijzigingen binnenkomen ^_^
Maar dat heb ik ook wel hoor, ook als ik een wijziging wil goedkeuren, dat is best irritant :P
Maar het gaat nu al weer beter geloof ik :)

Xx :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Jep, dit bugje zou gefixt moeten zijn :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Ah mooi :P
Ik heb geen problemen meer volgens mij :)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Als ik naar de vertalingen van een artiest ga, toont de pagina niet alleen de titels van de liedjes die vertaald zijn, maar gewoon van alle songteksten. Als je vervolgens op een titel klikt die inderdaad vertaald is, gaat hij naar de vertaling, en als je op een titel klikt die niet vertaald is, gaat hij naar de songtekst. Maar het was altijd zo dat op de pagina met vertalingen alleen die titels van de vertaalde liedjes staan, dus ik denk dat hoe het nu staat een fout is?

Europeetje

Huh, ik snap het niet eigenlijk :P
Want volgens mij heb ik dat niet...
Als je bij een artiest bent, bijvoorbeeld bij Michael Jackson, dan staat daarnaast een rijtje met 'biografie, homepage, songteksten, vertalingen, albums,' enzovoort.
Bedoel je dan dat je daar op 'vertalingen' klikt?
Want ik krijg daar gewoon zoals het anders was :)

Maar wacht.. ik heb net even bij jouw songteksten gekeken en de laatste die je had toegevoegd was bij Avalanche City.. dus toen keek ik daar, maar daar heb je inderdaad gelijk...

Maar ik denk dat ik al weet hoet het komt...
Als je bij artiesten kijkt die helemaal nog geen vertalingen hebben, dan krijg je dat ook, maar dan springt hij gewoon naar de songteksten toe.
Ik denk dat dat bij Avalanche City ook zo is, maar de vertaling moet nog worden verwerkt.
De vertaling staat er wel op, maar (tsja hoe zeg je dat nou even goed) hij wordt nog doorverwerkt ofzo xD
Ik denk dat het morgen wel goed is hoor en anders is er wel iets fout ;)


:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs