logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

lenn-

Ik heb het probleem nog steeds, ik wilde net de vertalingen van Lights bekijken en daar was dat in ieder geval zo. Terwijl daar toch echt ook vertalingen zijn toegevoegd, maar op de pagina met vertalingen staat de titel van elke toegevoegde songteksten er.
(kom ik ook maanden later een keer achter dat dat probleem er nog steeds is... ik heb echt weinig tijd om nog vaak iets aan vertalingen etc. te doen :/)

Europeetje

Jaa, je hebt gelijk, ik heb het ook even bekeken
Maarja, dat kan ik niet oplossen ;)

Volgens mij heeft iedereen het druk :P
Ikzelf heb ook niet zo heel vaak meer tijd, maar ja, ik probeer wel gewoon wat goed te keuren.
Alleen die stomme wijzigingen... die blijven maar binnenstromen en 80% is niet eens bruikbaar -_-
Er staan er nu zo'n 1000 open, beetje jammer voor diegenen die WEL een goede wijziging hebben toegevoegd, die moeten nu erg lang wachten.

xX
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

Citaat van: lenn- op 23 augustus 2011, 15:48:50
Als ik naar de vertalingen van een artiest ga, toont de pagina niet alleen de titels van de liedjes die vertaald zijn, maar gewoon van alle songteksten. Als je vervolgens op een titel klikt die inderdaad vertaald is, gaat hij naar de vertaling, en als je op een titel klikt die niet vertaald is, gaat hij naar de songtekst. Maar het was altijd zo dat op de pagina met vertalingen alleen die titels van de vertaalde liedjes staan, dus ik denk dat hoe het nu staat een fout is?

ow ik heb dat ook ja.

En bij mij werkt de zoekfunctie niet meer naar behoren. Er is geen drop-down menuutje meer waar ik kan kiezen om te zoeken op artiest of titel e.d..
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Oew, dat heb ik niet.. maar dat eerste wel dus ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

Ow, nu werkt het zoekmenu ook weer als normaal voor me :S
Vaag, had gister wel meerdere keer de pagina laten herladen, gesloten en weer geopend en vanaf verschillende pagina's proberen te zoeken, werkte allemaal niet. Maar is nu weer opgelost.

Aleen nog dat probleem van de vertalingen die er niet zijn wat er wel nog is :P
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

't is misschien geen bug... maar wel iets wat er niet weg kan -_-
Er is een album toegevoegd, maar ik kan daar nergens op klikken, dus die blijft maar in de lijst staan..

(Dit staat er: )

album               18:45  onbekend


Groetjesss!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Okeeee en nog wat, maar dat ziet iedereen vast wel.
Iemand heeft 2x dezelfde cd toegevoegd, zonder naam.
Dus als je daar nu op klikt, dan kom je bij een nieuwsbericht.
Dat is best irri.

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

#67
ik had de eerste verwijderd voor je. Als het goed is staat achter alles in de lijst een rode X, daarmee kun je dingen direct verwijderen. Dus verwijder die twee cd's dan ook maar, dat mensen dan maar dingen fatsoenlijk insturen

edit: oh, ik zie nu welke je bedoelt.. vraag me af wie die dingen heeft goed gekeurd dan :S
weet ook niet precies hoe we die twee kunnen fixen
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Ohja, natuurlijk, dat is ook zo.. xD
Lekker sliiiiiiiiiiiim van mij :P

Maarja, ik weet ook niet hoe dat moet..
Want als je erop klikt, dan gaat hij naar een nieuwsbericht.
Ik denk dat hij niet is goedgekeurd hoor, ik denk dat hij gewoon is toegevoegd door een editor ofzo ;)
Ik heb dat zelf volgens mij ook wel eens gehad.. maar dat weet ik niet zeker..

:W Dankje :)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Ooohh, ik weet al hoe dat komt!
Dat album is van Guns N' Roses.. en daar staat een ' in.
Als er zo'n teken instaat, dan komt de artiest er nooit bij te staan, die moet je dan eerst nog zelf toevoegen.
Dat had ik dus gehad bij de 3 j's ....
Ik weet ook al wie dat heeft gedaan, maar ik noem geen namen :)
En zij is idd een editor van iemand.
Maar als je editor bent, dan kan je gewoon alle albums toevoegen, van alle personen.
Met songteksten ligt dit anders.


:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

Ah achzo, gewoon n fout dus door die '
Nouja, kan gebeuren, Websmurf zal t wel kunnen fixen :)
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Jaa, de vorige keren lukte het ook :)
Dus nu vast wel weer ;)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Oké.. ik heb nu weer iets..
Ik hoop dat ik het goed kan omschrijven.
Maar elke keer als ik songteksten, albums of wijzigingen wil goedkeuren, krijg ik vaak een error.

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/controllers/editors.php on line 376

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/controllers/editors.php on line 392

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/controllers/editors.php on line 413



Dit staat dan bovenaan de pagina, nog boven de titel van de site...
Tsja, ik heb al even gekeken op de site van Kohana.. want ja, weet ik veel wat dat is.
Dan kom ik hieruit:

http://kohanaframework.org/

En dan staat er:  An elegant HMVC PHP5 framework that provides a rich set of components for building web applications.

Hmm, ik weet niet of iemand hier iets aan heeft.
Maar ik denk dat alleen mensen die op de songteksten goedkeuren pagina kan komen mij kan helpen.

Eerst lukt het wel en dan klik ik verder en dan staat het er weer.
Als ik de pagina weer refresh, dan komt het er weer niet te staan.
(Maar daarna dus weer wel...)
Dit gaat zo de hele tijd door en dat is best wel irritant.

Beetje vaag dit verhaal, maar ik hoop dat iemand hier iets mee kan :@

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Kan niemand mij helpen? :'(
Want het is best wel heel erg irritant :mrgreen:

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Ik kan er nu helemaal niet meer opkomen!
Pliezz, help mij?

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs