logo songteksten.net

Welke film is hot?!?!

Gestart door Kayleigh666, 26 december 2005, 12:37:23

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Ohwww ja das waar ook. Nou, vind zn ogen zo mooi uitkomen, dat felblauwe vind ik zo goed afsteken tegen zn zwarte haar....

Rosmerta

Oef teveel, maar heb laatst hills have eyes 2 gezien! oef damn dies helemaal super  :mrgreen: en 1 ook natuurlijk

maartj..

Citaat van: Buffy16 op 17 juni 2007, 17:27:26
Ohwww ja das waar ook. Nou, vind zn ogen zo mooi uitkomen, dat felblauwe vind ik zo goed afsteken tegen zn zwarte haar....
Zeeeeeeeeeker als hij ze zwart opmaakt *;

Buffy16

Citaat van: Rosmerta op 17 juni 2007, 22:32:50
Oef teveel, maar heb laatst hills have eyes 2 gezien! oef damn dies helemaal super  :mrgreen: en 1 ook natuurlijk

Heb pasgeleden deel 1 gezien maar het is niet echt mijn film...beetje teveel 'gore' naar mijn smaak, maar ja, ik kan er ook niet zo goed tegen....

Citaat van: maartj.. op 17 juni 2007, 22:43:18
Citaat van: Buffy16 op 17 juni 2007, 17:27:26
Ohwww ja das waar ook. Nou, vind zn ogen zo mooi uitkomen, dat felblauwe vind ik zo goed afsteken tegen zn zwarte haar....
Zeeeeeeeeeker als hij ze zwart opmaakt *;


Jajajaja.....wij weten wat lekker is  :9

maartj..


Buffy16


maartj..


Buffy16

aaaawwww sorryyyyy was wel lief bedoeld hoor......natkloot dan?

maartj..


Rosmerta

Citaat van: Buffy16 op 18 juni 2007, 23:01:52
Citaat van: Rosmerta op 17 juni 2007, 22:32:50
Oef teveel, maar heb laatst hills have eyes 2 gezien! oef damn dies helemaal super  :mrgreen: en 1 ook natuurlijk

Heb pasgeleden deel 1 gezien maar het is niet echt mijn film...beetje teveel 'gore' naar mijn smaak, maar ja, ik kan er ook niet zo goed tegen....


whahah das nou net het leukste aan de film zoiets.. des te goor des te beter! :D zijn ehct super leuke moorden whaha xD  8)7.. mja smaken verschillen toch  :mrgreen:

Buffy16

Citaat van: maartj.. op 20 juni 2007, 22:00:47
Kloothommel? :D

ja dat kan ook nog ja  :Y

Nee die gore films zijn niet echt mijn smaak haha...hostel en de saw-serie vond ik mooi maar zal ze niet nog eens kijken...hostel 2 is in de bios heb ik gelezen....

maartj..

Maar Saw is niet zo "eng" omdat die ook nog psychologisch vrij diep gaat voor een horror/thriller..

Buffy16

Ja dat vond ik een heel sterk punt van die reeks van saw....dat er gewoon een goed uitgedacht verhaal omheen zat...bij de meeste gorefilms is het plot echt helemaal niks maar saw gaat gewoon niet vervelen....

Ra58

Bij thrillers gaat het ook meer om het verhaal dan bij horror
Metal up your ass!

maartj..

Maar Saw heeft toch ook wel wat horror.. Ik vond trouwens SawI het beste, omdat daar het verrassingselement van die Jigsaw kerel er nog meer inzit. Delen II en III moeten het meer van het vieze hebben :P