logo songteksten.net
Hoofdmenu

KOPVODDENTAX

Gestart door feneaux, 20 september 2009, 22:45:03

Vorige topic - Volgende topic

feneaux

excuses voor enige taal fouten, komt misschien door te snel typen en het vele chatten in engels. :7
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Sandra_O

Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 22:55:14
excuses voor enige taal fouten, komt misschien door te snel typen en het vele chatten in engels. :7

Misschien dan toch eerst je post doorlezen voordat je die verzendt. 8-)  Ik spreek en schrijf zo'n 80% van de dag Engels en toch is mijn Nederlands ook uitstekend te volgen.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

j3rome

ja maar iedere mens is anders 8)7 dus niet iedereen is precies hetzlefde als jou
STAND YOUR GROUND AND FIGHT
--------------------------------------------------------------
LETS GO F*CKING MENTAL

Sandra_O

#63
Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 23:01:14
ja maar iedere mens is anders 8)7 dus niet iedereen is precies hetzlefde als jou

En bedankt voor deze uiterst interessante en zeer intelligent overkomende bijdrage  :?

Jezelf op een duidelijke en begrijpelijke manier uit kunnen drukken is heel belangrijk als je mee wilt doen in een discussie en je mening duidelijk over wilt brengen.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

j3rome

o god en dat wil een discussie aan ove moslims
STAND YOUR GROUND AND FIGHT
--------------------------------------------------------------
LETS GO F*CKING MENTAL

Sandra_O

Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 23:05:40
o god en dat wil een discussie aan ove moslims

In ieder geval, of we het nu met elkaar eens zijn of niet, hebben wij een discussie, terwijl jij alleen maar wat nietszeggende opmerkingen rondstrooit zonder werkelijk inhoudelijk ook maar ergens dieper op in te gaan.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

j3rome

ja ga alles maar ff goed lezen en dan jou reacties als je het dan nog niet snapt ben je blond
STAND YOUR GROUND AND FIGHT
--------------------------------------------------------------
LETS GO F*CKING MENTAL

feneaux

Maargoed, de vraag was, zijn jullie het eens over de kopvodden tax, nou nee dus. Wat ik net nog op de radio hoorde is dat geerd wilders grote kans heeft om te winnen. Geweldig. Tot morgen.
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Sandra_O

Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 23:14:52
ja ga alles maar ff goed lezen en dan jou reacties als je het dan nog niet snapt ben je blond

:O :W

Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 23:16:59
Maargoed, de vraag was, zijn jullie het eens over de kopvodden tax, nou nee dus. Wat ik net nog op de radio hoorde is dat geerd wilders grote kans heeft om te winnen. Geweldig. Tot morgen.

Nee dus, inderdaad  :) we zullen wel zien wat er in de toekomst allemaal gebeurt; het duurt nog even voor we weer verkiezingen krijgen.

I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

feneaux

{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

Citaat van: feneaux op 23 september 2009, 12:22:19
en waarom niet

...
is het nu nog niet duidelijk waarom we het er niet mee eens zijn? O_o
May the bridges I burn light the way.

feneaux

Overigens was er nog iets op het nieuws en op de radio dat als men tot de burka's behoord men geen uitkering krijgt. Wat vinden jullie daarvan?
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

"tot de burka's behoort"?

Hoe kun je tot een kledingstuk behoren?
Bedoel je nu mensen die een burka dragen of mensen van een bepaalde religie?
May the bridges I burn light the way.

feneaux

wat mij duidelijk is is dat je iemand ook een burka kan noemen als met een hoofdoek draagt, maar dan heb ik dat meerdere malen verkeerd begrepen. Maar nu krijg ik een vraag op een vraag ipv een antwoord.
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

nou nee want het is voor mij toch wel belangrijk of je nu daadwerkelijk bedoelt iemand die een *burka* draagt, of iemand die een hoofddoek draagt.

Iemand die een hoofddoek draagt geen uitkering geven vind ik onredelijk. Zo extreem is een hoofddoek niet.

Iemand die een burka draagt vind ik gaat te ver en daar kan ik wel in komen dat hen uitkering wordt geweigerd. Als ze in zulke sterke mate zich weigeren aan te passen aan de westerse cultuur dan moet daar wel een consequentie aan vast zitten.
May the bridges I burn light the way.