logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hmm...

Nu ik de wijzigingen wil bekijken gaat het weer mis...
Nu krijg ik nog meer errors  :? ....



Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff.php on line 343

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff.php on line 365

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff.php on line 387

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff.php on line 409

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff/Renderer.php on line 103

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff/Renderer.php on line 123

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff/Engine/native.php on line 108

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff/Engine/native.php on line 123

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff/Engine/native.php on line 125

Warning: Invalid callback Kohana::exception_handler, class 'Kohana' not found in /home/songteksten.net/application/libraries/PEAR/Text/Diff/Engine/native.php on line 127



Lol dat zijn best wel veel xD
Maar ligt dat dan aan mijn computer of aan de site??  :{

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Nee, de site.
we zijn geupgrade naar een nieuwere versie van de programmeertaal waarop de site draait en die is wat stricter :)
Zal zo wel even kijken :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Aha okee..
Naja, het is in ieder geval nog niet weg ^^

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Pff.. af en toe heb je van die weken :S

Maar, hij doet het weer hoor ;-)
Nieuwe website begint ook vorm te krijgen, ga nu eerst het beheer gedeelte maken :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Hihi, nou, in ieder geval, bedankt!
Ik zal eens even wat wijzigingen gaan wegwerken...
Er zijn nog 907 -_-
Maar goed, ik zal kijken hoe snel dat lukt :P

Ik ben benieuwd naar de nieuwe website!!
Gaat alles veranderen?
Of blijven er nog wel een paar dingen hetzelfde :)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Aan de voorkant (wat bezoekers zien) voornamelijk visuele veranderingen / verbeteringen op het gebied van gebruikersvriendelijkheid.

Achterkant (wat wij zien) zal een wat grotere make-over krijgen om ook de gebruikersvriendelijkheid te verbeteren :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Cool :D

Ik had nog 1 vraagje..
Wat hier eigenlijk niks mee te maken heeft, maar als ik een wijziging wil goedkeuren en er staan een paar goede wijzigingen in 1 tekst, dan kopieer ik de goede tekst altijd even en dan plak ik het in dat hok, wat de nieuwe tekst wordt.
(Beetje vaagjes..)
Maar sinds een paar maanden komt er dan overal een spatie voor.
Nu was mijn vraag dus: Hoe kan dat nou?

Voorbeeld:

Ik woon in een dorp in een grote woestijn.
Een spelde prik op een grote kaart. (van waar je ook komt)
Het moet toch lukken om samen gelukkig te zijn.
Geen enkele god is een oorlog waard.
De wereld is kleiner dan je soms denkt.
Laat die ons samen veranderen. (van waar je ook komt)
Want elke dag dat je leeft is een hemel geschenk.
Als je kan delen met anderen.

Meneer de president, mevrouw de non
meneer de wijkagent van waar je ook komt.
En wie of wat je bent, daar gaat het niet om.
Meneer de president toe gooi nu je liefdesbom (boem)





De eerste zin is dan zonder spatie, maar daarna met spatie ..

Groetjes
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Sariuna

Ik kan me niet meer uitloggen. Elke keer ik het probeer, komt er op: Sessie-check fout. Probeer het nog een keer.

K3liedje

Krijg een error als ik een video wil toevoegen:
Oproep kon niet afgewerkt worden

Er vond een fout plaats waardoor deze pagina niet geladen kon worden. Als dit probleem aanhoudt, contacteer dan a.u.b. de website beheerder.

/home/songteksten.net/application/controllers/videos.php [198]:

Europeetje

Citaat van: K3liedje op 26 juli 2012, 01:33:57
Krijg een error als ik een video wil toevoegen:
Oproep kon niet afgewerkt worden

Er vond een fout plaats waardoor deze pagina niet geladen kon worden. Als dit probleem aanhoudt, contacteer dan a.u.b. de website beheerder.

/home/songteksten.net/application/controllers/videos.php [198]:

Bij mij doet ie het prima!
Heb je de code wel ingesloten?
Veel mensen knippen en plakken gewoon de url van de site, maar dat is niet goed.
Je moet daaronder op 'delen' klikken en dan op insluiten.
Dat moet je dan knippen en plakken.

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Ik heb ook een soort bug gevonden. "Good Time" is een liedje van Owl City samen met Carly Rae Jepsen, en omdat het ook op Carly Rae's nieuwe album komt heb ik deze keer in plaats van (ft. Carly Rae Jepsen) achter het liedje te zetten, Carly Rae ook als artiest toegevoegd voor het nummer. Als je vanaf Carly Rae's pagina op Good Time klikt, staat er uiteraard ook bij dat hij op het album "The Midsummer Station" staat, het album van Owl City. Maar de bug is dat de albumpagina dan zegt dat het een album van Carly Rae Jepsen is, omdat je vanaf haar artiestenpagina hebt geklikt. Als je vervolgens een ander nummer van The Midsummer Station wilt bekijken, zegt hij daar bovenaan de pagina ook dat dat nummer van Carly Rae Jepsen is, wat dus niet zo is. Ditzelfde probleem ga je straks krijgen als je vanaf Owl City's artiestenpagina Good Time bekijkt en vanaf daar naar Carly Rae Jepsen album gaat, dan gaat het zeggen dat dat een album van Owl City is.
Ingewikkeld verhaal, maar ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel :P Kan dat veranderd worden? Dat het niet uitmaakt waar je op het album klikt, maar dat de juiste artiest altijd bovenaan en in de url staat? Aan de zijkant staat het wel gewoon goed, maar de meeste mensen kijken waarschijnlijk naar wat er boven staat. Daarom lijkt het me toch wel handig als dat op de een of andere manier aangepast zou kunnen worden, ook voor andere albums, want dit zal denk ik vaker voorkomen.

lenn-

Oh, en dan nog iets, ik krijg momenteel op elke pagina opnieuw dat balkje over de cookies onderin, hoe vaak ik ook op akkoord klik. Misschien een idee dat je maar één keer op akkoord hoeft te klikken? :P